Thursday, April 12, 2012

:: Syukur, Alhamdulillah :) ::

Bismillah walhamdulillah.

Lama tidak blog ini tidak di update. Dek kerana kekeringan idea untuk menulis, mungkin juga kerana tiada mood untuk menulis. :)

Alhamdulillah sudah sebulan diri ini bergelar isteri. Majlis yang penuh bermakna telah berlangsung sebulan lalu, 10 Mac 2012 (17 Rabiulakhir 1433h). ALHAMDULILLAH, ALHAMDULILLAH, ALHAMDULILLAH. Hanya perkataan tersebut menggambarkan perasaan ini tatkala sah menjadi isteri dan permaisuri hati suamiku. Hanya sekali lafaz, aku sah bergelar menjadi isteri kepada Wan Mohd Hashim Wan Mohamed.



Ya Allah, aku kini bahagia merasai nikmat kasih sayangMU. Betapa besarnya nikmat ini yang Kau berikan hanya secebis kepada hambaMU ini. Aku sangat bersyukur padaMU, ya Rahman! :)

Suamiku yang tercinta, terima kasih atas segalanya. Baru sebulan kita melayari kehidupan sebagai suami isteri, percayalah, isterimu ini merasa sangat bahagia berada bersamamu.

Allah, Engkau mengetahui segalanya.. Moga Engkau redha dan merahmati Baitul Muslim kami ini. Moga Baitul Muslim kami menjadi pendokong kepada agamaMU.

Terima Kasih Allah, aku sayang dan bersyukur padaMU! :)

Buat suamiku, isterimu ini jua menyayangimu. Terima kasih atas segalanya. :)





No comments: